Blog firmowy / Aktualności - miniaturka

Blog firmowy

Zasady działania bloga

Blog to specyficzny schemat porządkowania treści, w którym najnowsze wiadomości pojawiają się na górze strony, jednocześnie spychając starsze w dół. Najczęściej blog przybiera postać listy wpisów zawierających zdjęcie, datę, tekst wstępu oraz napis „czytaj więcej…”. Po kliknięciu w tytuł wpisu lub „czytaj więcej…”, przechodzi się do całego artykułu z wszystkimi zdjęciami i komentarzami.

Nasza oferta

Dzięki usłudze „Blog firmowy” znajdującej się w pakiecie Strona Firmowa PROFESSIONAL dodamy do Twojej strony w pełni funkcjonalny moduł bloga. Wpisy będzie można dodawać z panelu administracyjnego. Do każdego wpisu można wstawić dowolną ilość zdjęć, galerii, filmów i innych mediów. Całość jest bardzo prosta w obsłudze. Blog może się znaleźć pod dowolną zakładką na stronie, np. http://twojadomena.pl/blog, lub http://twojadomena.pl/aktualnosci itp.

Dlaczego powinieneś mieć bloga firmowego?

Blog firmowy postrzegany jest jako skuteczny środek promocji firmy w internecie. Poniżej przedstawiamy kilka powodów, dla których warto zastanowić się nad uruchomieniem bloga na swojej stronie firmowej.

  • komunikacja firma -klienta i klient – firma. – bloga można wykorzystać do informowania klientów o promocjach, ważnych zmianach w firmie, wolnych wakatach itp. Np. biuro rachunkowe na blogu może zamieszczać informację o zmianie prawa podatkowego, informacje zbliżających się terminach itp. Dzięki temu klient wie jest zawsze dobrze poinformowany, a na stronie pojawiło się „życie”. Na życzenie dodajemy moduł komentarzy, który umożliwi klientom wyrażanie opinii. Dzięki temu będzie można jeszcze lepiej dostosować ofertę dla klienta. W obronie przed nieuczciwa konkurencją, komentarze przed publikacją będą czekały na zatwierdzenie przez właściciela strony firmowej.
  • Budowanie wizerunku – wysoki poziom merytoryczny publikowanych artykułów może się przyczynić do budowania autorytetu firmy w swojej dziedzinie.
  • Pozyskiwanie nowych klientów – jeżeli blog zainteresuje kogoś, osoba ta z pewnością będzie na niego powracać. Dodatkowo wszystkie wpisy na blogu będą się indeksować w wyszukiwarce Google, co przyczyni się do wzrostu liczby odwiedzin na Twojej stronie firmowej. W przypadku szczególnie ciekawych wpisów można liczyć, że czytelnicy zaczną zamieszczać linki do do wpisu na innych stronach internetowych lub forach.